och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Back at work och tröttare än någonsin, vet inte vad det är, kanske vädret? Vi svenskar brukar ju vara rätt snabba på att diskutera vädret och hur glada/besvikna vi är på att. Så det är inte så konstigt att det är en standardfras i de flestas samtal, även om jag kan tycka det är ganska tragiskt. Vill ni ha ett roligt samtal? Prata i så fall inte om vädret.

Så när jag slutat ska jag dra och handla allt jag behöver då det är ganska tomt i kylskåpet (om man tar bort de alkoholhaltiga dryckerna vill säga..) och jag behöver en hel del. Har även tänkt att slå till och faktiskt laga mat ikväll då jag inte vill äta micromat och dessutom så blir det några matlådor att ha :) Hur bra liksom?

Nu ska jag fortsätta med mitt
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0