live like we're dying

Är hemma och är helt slutkörd för 12 timmars jobb känns ändå! Det gick ändå ganska fort men det är inget jag rekommenderar och inte heller något jag kommer göra igen. Var ju egentligen inte meningen att jag skulle göra det från början heller, blev bara en massa strul med mina tider. Varierade ändå, så var ju inte samma sak hela tiden. Först 4 timmar på det administrativa, 4 timmar i kundtjänst och så 4 timmar på det andra stället.

Fick förresten höra att jag var duktig och lärde mig snabbt när jag var på det administrativa första delen av dagen. Det känns skönt att vara uppskattad och att de tycker om det arbete jag utför. Dessutom är det så mysig stämning där att man bara vill gosa med alla tanter! (Okej, kanske inte, men tror ni förstår vad jag menar!) Och så är teamledaren en pärla, det är sånt jag verkligen uppskattar.

Nu är jag hemma och har varit ett tag. Unnade mig en sån där god frys-pizza som jag tycker om som jag avnjöt medans jag kollade på Vänner. Funderar på att ringa lite samtal för att visa att jag finns & bryr mig men tror att jag är alldeles för gnällig för att visa mitt bästa jag! Har i alla fall pratat med Olivia vilket var otroligt skönt :D alltid uppskattat! Har även hört av mamma, Elina, Jannie och B och såklart träffat mina söta små nötter Siri, Kajsa & Henke! Såna saker som kan göra den mest tråkiga dagen rolig! :)

Blir en snabb-dusch och sen sängen då jag börjar 8.00 imorn! Anthonio har slagit vad om att jag kommer försova mig imorn och jag ska minsann inte låta honom vinna! No way. Så ställer båda telefonerna ifall att jag skulle vila snooza lite!


Esen & jag i ett videosamtal tidigare i år! Saknar honom. Han är väldigt vis även om det inte alls är det intrycket man kan få av honom. Livsvan, förstående och så himla vis. Och såklart en jättebra vän! Hoppas verkligen att det fortfarande blir så att han hälsar på när säsongen slutar för honom. Det hade varit great att visa honom vart vi håller hus och vad vi gör!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sten Glaskvist

Äsch det va inget...

2010-09-21 @ 23:01:42
URL: http://kasta.sten.i.glashus.nu
Postat av: olivia =)

tack för samtalet honey! <3

2010-09-22 @ 13:10:55
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0