jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals

Hej!

Igår efter att jag vilat blev det som sagt en tur till Kuggeboda. Vi red ut en sväng och en stund i paddocken och när jag tyckte att jag var färdig (hade nämligen lite bråttom) kom Ingela (Elinas mamma) ut från stallet om hon skulle hjälpa mig att komma över det hindret han alltid vägrat på.

Då hon är sjukt duktig kunde jag inte tacka nej så vi red en bra stund och kom över hindret från båda hållen. Han håller minsann inne med massa talang kan jag känna, då han inte verkar orka riktigt än. Men han har blivit finare och fitare sen jag kom in i hans liv :) Efter ridturen då båda var helt slut var det lite stallmys (borstning, sopning o.sv.) med Elina innan jag åkte hem och mötte Jannie!

Vi kollade på dålig TV och snackade en massa! Så oerhört välbehövt ♥

Och nu ska jag vidare till Kuggeboda igen innan det blir Ledja och god middag då familjen Kauppi kommer på besök. Kan verkligen behöva ladda batterierna då det är jobb 6/7 dagar nästa vecka med!



Later!

Kommentarer
Postat av: Barbros owner

Mycket välbehövligt <3

2010-09-26 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0