indestructible

God morgon alla små mumintroll!

Vaknade upp på strålande humör och det är ju hur bra som helst. Sov inte så många timmar som jag hade räknat med då jag inte riktigt kom i säng fast man är trött. Ganska konstig ekvation egentligen, vara jättetrött fast man inte kan somna. I alla fall så underhöll jag mig ändå. Hade ett långt samtal med Elina, jag läste på om valet då det är dags att rösta nu i dagarna och slutligen så kollade jag på 'The Holiday' som förövrigt är en helt underbar film. På något sätt fick den mig att längta efter snö, jul och vinter trots att jag fortfarande håller hoppet uppe om sommaren. Weird.

För tillfället håller jag på att röja undan i köket lite. Har diskat det som inte fick plats i diskmaskinen och så, har än så länge inte kommit längre då jag bestämde mig för att pausa mitt städande för att berätta allt detta för er. Men det är ju med bra. Och snart kommer Joss hem, ska bli skönt!

Har förresten något kul att berätta! Fick ett samtal från Caroline som sköter våra anställningar. Hon berättade att de behövde fler folk som jobbade adminastrivt och tänkte på mig och Tomas. Så på måndag ska de utbilda oss lite så vi har koll på läget och sen blir det hälften i telefon och hälften administrativt. Jätteskönt faktiskt med lite omväxling!

Nej, men nu brinner det i husknutarna.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0