I don't cry for pain

Eftersom det ändå tar så lång tid att lägga över Solsidan som jag ska kolla på till min externa hårddisk kan jag passa på att blogga lite. Har nämligen varit full rulle hela dagen. För idag började jag och Tomas vår utbildning, så kuuul faktiskt och grymt skönt att kunna lyssna på spotify samtidigt som man jobbar :D

Efter jobbet drog jag till Kuggeboda och träffade Elina. När jag skulle hämta Chaplin från hagen så ropade jag på honom och då kommer han gnäggandes i full galopp. Blir man glad eller? Det är något speciellt med min krake, och idag gick han så bra att jag blev helt varm i hjärtat när vi hade publik, var en dam från stallet som kollade en stund. Han har sina stunder och idag var en sån! Efter ridturen blev det plock i stallet innan jag och Elina gick till henne för att chilla och kolla på tv.

Så det är inte förräns nu jag är hemma men det gör inget - har sovmorgon tills 11.30. Sug på den du! Ska bli så himla skönt verkligen, kanske t.om. hinner plocka upp väskan och sånt innan jobbet, annars får det bli efter. Efter jobbet kommer Elina, så det blir en bra kväll i vilket fall som helst!

Men nu är snart överföringen klar, så ska lägga mig i sängen alldeles strax. Känner att ögonlocken kommer att stänga sig hur fort som helst, är verkligen sliten. Inte blir det bättre av att det väntar 48 timmars jobb denna veckan, men jag klagar inte för den 25;e är det jag som är kung i baren!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0