hummingbird heartbeat

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut efter idag. Inte så konstigt i och med att det har varit väldigt mycket! Dessutom så åkte vi till Börje's efter 'samlingen' och handlade tills plånboken började gråta.

Köpte på mig en massa, var verkligen i behov av sjukt mycket grejer! Köpte världens coolaste jacka, ser ut som en sån byggkillarna har - illgul med reflexer. Blev även ett par ridbyxor, ny hjälm, reflexer till Chappe, lite borstar och så! Hittade även ett par sjukt snygga ridstövlar men eftersom jag har så korta underben var de för långa för mig. (låter kanske lite konstigt, men när jag böjde benet åkte kanten in i knävecket) 1500 gick kalaset på och jag är mer än nöjd då jag fick med mig riktigt fina grejer.

Så nu ska jag avrunda kvällen med en filmpremiär. Har nämligen filmen 'Salt' hemma som har biopremiär ikväll, schysst. Lär dock somna 5 minuter in i filmen men det är väl en risk jag får ta. Gäller ju att vara utvilad tills imorn :D


Better togeather

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0