hard work work

Det gick bra på jobbet idag, alltid lika kul! Fick lära mig hur man skickar ut telefoner idag och det var intressant och omväxlande, och det är ju alltid roligt att lära sig något nytt. Eftersom vi ligger så mycket efter i vårt utskick är det bra att jag och Tomas nu kan det så vi kan hjälpa till så kunderna får sina telefoner fortare! :) Nu gäller det bara att Apple ger oss lite fler leveranser!

När det gått 4 timmar parkerade jag mig där nere där vi alltid sitter och började ta samtal isället =) blev 2 förlängningar och 3 nytecknade abonnemang, sitter alltid fint. Efter ett tag kom även Bea, Anna & Tomas som gjorde mig sällskap på mina sista timmar, vilka pärlor de är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0