favoritfredag

Det är ju fredag idag för er som missat det och det är min favoritdag på hela veckan! Idag är det jobb och slutar 16.30 och därefter blir det att superstressa hem så fort de små hjulen kan rulla. Väl hemma blir det att dammsuga då jag inte hann det igår, men överlag är det ganska städat hemma. Den som känner mig väl kommer att bli förvånad då t.om. jag själv är förvånad. Köket är fint, badrummet och rummet med. Det är bara hallen som ser ut som om ett krig dragit förbi och glömt plocka undan efter sig men det går fort att ordna då min hall inte är särskilt stor.

Därefter blir det att fixa sig själv, som den katastrof jag är. Men dusch är i alla fall avklarat så det blir väl att välja kläder och så. Gud vilken riktig tjej jag låter som, vet ändå att det kommer att sluta med att jag bara tar något för att jag är en tidsoptimist och inte insett hur snabbt tiden går. Sen är ju tanken att det ska komma lite folk ikväll då vi ska parta till att ordentligt, ska bli så himla kul! Får se vilka som kommer men det brukar alltid lösa sig och det roliga är att det är lite fler från vår ordinarie pool =)


Hittade denna när jag kollade igenom ett gammalt album på Facebook. Det är hösten 07 och kolla hur små vi är? Tänk att allt gått så fort och att vi inte längre är små pluttar. De är i alla fall något av det bästa jag har och jag vet att är det något, så stöttar de mig ♥

later!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Nu och för alltid <3

2010-09-24 @ 11:37:16
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0