facit

Sitter i soffan & njuter av livet. Har lite tända ljus, lyssnar på Säkerts nya skiva och har det allmänt bra. Har röjt undan lite i lägenhten och det har blivit bättre. Allt är helt okej, förutom hallen och badrummet då. Hallen är full med grejer som ska slängas och så vidare och badrummet ser likadant ut som innan då jag fortfarande inte finner någon anledning att städa där då man inte vet när de kommer och stökar ner igen.

Imorn är det jobb vid 9, så det är snart dags att lägga oss. För det gäller att vara klar i huvudet då vi ska lära oss ett avancerat system när vi börjar imorn. Men det ska bli kul, då det gäller att lägga upp förlängningar MED telefoner, hittills har vi bara lagt upp förlängningar utan telefoner och det finns ju betydligt roligare saker att göra :D

Sen får jag se om det blir en ridtur på kraken på kvällen eller om jag sparar det till torsdagsmorgonen. Har nämligen inte riktigt bestämt mig, men får sova på saken. För nu får jag nog börja runda av, klockan börjar bli mycket!

PS. det planeras resor, vilket gör mig hur glad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0