dynamite

Godkväll alla lovers!

Är nuduschat och nerbäddad i soffan efter en låååång dag! Först var det jobb mellan 8-16.30 och därefter drog jag till Kuggeboda.På vägen dit hände en olycka så vi blev stående minst 10 minuter och för mig som är dödsnyfiken höll på att avlida av mitt dåliga tålamod. Jag ville ju med kolla, hjälpa och så. Har faktiskt funderat på att bli ambulansförare, inte funderat superseriöst men det är nog något jag faktiskt kan tänka mig. Att bara ha kommit på det är 1000 steg framåt, vem vet, nu kanske jag hittar hur många yrken som helst som jag kan tänka mig?

Jag var all by my self i stallet, eller ja Chaplin var ju också med såklart! Var faktiskt ganska skönt att göra allt i sitt egna tempo. Dock gick inte ridningen alls lika bra som den gjort med Ingela till hjälp vilket var frustrerande. Undrar ibland vad det ska bli av oss två tokstollar samtidigt som jag ibland ser hur mycket bättre vi blir för varje träningspass. Jobbigt när de två tankarna inte samarbetar.

Imorn är det jobb igen, as always! Men jag trivs, och det är ju det som är det viktiga. Dessutom har de små fröna kommit upp och börjat ta samtal nu och som den hönsmamma man är kan man inte låta bli att bli stolt över dem. Vet att ni kommer rocka när ni är färdiga, tills dess ska jag lära er allt jag kan :D Efter jobbet har jag inga planer för ovanlighetens skull, så blir kanske en liten shoppingrunda eller.. ja eller ingenting.


Siri in action

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0