chillkväll

Sitter på jobbet, endast 1h och 43 minuter kvar vilket inte alls är mycket! Är verkligen lugnt så det är skönt. Men kan ändå inte riktigt slappna av då jag missade veckans händelse p.ga. jag är här = TJEJFIKA! Finns inget annat ställe jag hellre hade varit på än med mina girls, men dutys kommer i första hand nu när man är såhär gammal och ansvarsfull! Nästa gång tjejer, nästa gång! Saknar er! Ta hand om dig i stora Malmö Olli, inte annat än att man är lite orolig ♥

Men hann iaf rida en ut en runda med Elina idag innan jag började, det var fint! Sen spenderade vi även ett tag i paddocken men var inte alls lika förtjust över Chaplins insats idag. Men alla har väl bra & dåliga dagar antar jag. Vi tog lite bilder häromdagen på oss två och även på Elina 6 Pondus som jag ska visa någon dag. Var nämligen perfekt väder och så ser man utsikten vi har från paddocken på bilderna :)

Nu ska jag återgå till arbetet då jag har haft rast. Eftersom det ringer så lite nu på kvällen sitter jag lite på det administrativa istället då jag behövs mer där. Folk har ju så dåligt tålamod och ju snabbare vi kan leverera deras telefoner, desto nöjdare kunder har vi! Bra kombination liksom!

Nats, signing out

Kommentarer
Postat av: olivia =)

jag ska göra mitt bästa <3

2010-09-19 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0