when you starting to loose me, I'm already gone

Hejsan!

Hemma efter en jobbdag på 8 timmar, var minsann inte igår. Men tiden gick sjukt fort och jag trivdes riktigt bra med det jag gjorde. Fick in både företags - och återförsäljarsamtal vilket är riktigt skönt då man får lite omväxling vilket jag tycker är otroligt bra. Att jag dessutom sitter nära Sabina, Vicky & Carlos gör ju bara saken ännu bättre :)

Nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och plocka undan i hela lägenheten, går inte att skjuta fram det ännu längre. Hallen är en katastrof, köket har disk att diska och i rummet ligger det kläder lite huller om buller. Inga stora projekt, men först ska jag gå in mina nya skor jag beställde på nelly.com! De är helt underbara och hur sköna som helst trots att de har över 13 cm klack.

Jobbar dåliga tider hela veckan för att kunna rida vilket jag tycker är urtrist! Särskilt när han faktiskt har kommit i den fina formen som han är nu, den vill man ju inte att han ska förlora lika snabbt. Och åker jag till Malmö i helgen blir det ju ingen ridning på helgen heller, men man får helt enkelt prioritera. Jag har ju trots allt inte besökt Olli en enda gång sen hon flyttade så jag tycker faktiskt att det banne mig är dags nu! Boka in det hörru.


Utsikten man ser när man hänger med Sabina när hon ska röka

Vicky

Sabina

Ingången

N

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nämen vilken fin utsikt! :)

2010-10-18 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0