vi fem

I somras var det vi fem - Jag, Anthonio, Shayan, Anna & Tomas som jobbade ihop. Jag saknar det för fyfan vad roligt vi hade ihop. Anna åker land och rike nu, Shayan har flyttat till Linköping, Anthonio bytt team och Tomas och jag hängde ihop i Vikariepoolen fram tills jag började på supporten.

Självklart är alla poolare sjukt bra men som alla vet så vänjer man sig lätt vid saker man tycker om. Jag tycker så otroligt mycket om dessa människor och jag vill verkligen inte att vi ska tappa varann. Självklart trivs jag på supporten med där jag har mina pärlor i form av Sabina, Victoria, Hanna & Carlos. Man måste kunna trivas bra för att jobba bra och kollar man våra resultat ser det riktigt ljust ut :)



Tack för att ni finns, ni gör arbetslivet så mycket roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0