erase me

Häääääääj!

Har precis landat i soffan, eller precis och precis men i alla fall. Har varit en lagom lång dag med jobb från 9-13.30 även om jag & Anna stannade till 14 för att avnjuta tårtan de belönade oss med för att företagssäljen gått så bra! Blir mindre sånt för mig ett tag framöver då de behöver mig inne på ÅF heltid mellan den 18 oktober och 31 november. Kan troligtvis inte jobba hela den tiden då jag ska på semester där emellan, men det var okej med dem.

Har tänkt att åka hem idag och det ska bli otroligt skönt =) Få bli ompysslad lite, pyssla om Twist och umgås. Passar även med mina jobbtider imorn då jag har en heldag, så varför inte liksom?

Funderar även på en liten utgång imorn, hade varit otroligt kul faktiskt. Ska kolla runt och kolla hur pass varmt intresset är.

Hade förresten en sjuk dröm. Drömde att jag fyllde år men ingen visste om det och självklart var jag inne på systemet för att handla. När jag väl var där inne såg jag Oscar i en rosa kanindräkt (!) och tyckte inte att det var något konstigt med det. Konstigt det där med drömmar..

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0