what a wonderful world

Häääällo evärybody!

Sitter på jobbet, like always men jag trivs minsann så bra med det! Har ju sällskap av Anna & Emelie och vad är inte det om helt toppen?

Dagen har varit hur bra som helst. Vaknade imorse klockan 07:20 och hade inte en aning om varför jag ens ställt när jag vaknade. Tog ett tag och när jag vaknat till så kom jag på att jag ju hade bråttom då jag skulle till Johanna. Väl där fick Milwa sin jacka som vi köpt till henne och även om den var lite stor så verkade hon tycka om den väldigt mycket, och det är ju alltid kul!

Resten av tiden gick åt till att tjöta, skratta och sånt. Blev även en storhandling och så ett besök på den indiska restaurangen här på Gräsvik som är helt fenomenal! Har ni inte ätit där så måste ni verkligen testa, det bröder de serverar är nämligen to die foooor!

När jag åkte hem var bussresan minst sagt kort, kan bero på att jag somnade till där och vaknade upp på stationen! (hur bra liksom?) Hoppas bara jag inte snarkade..

Nu är det bara 9 minuter kvar på jobbet och sen ska jag hem och sörja att jag missade säsongspremiären av grey's! Men som tur väl är har jag en mamma som är så snäll att hon spelar in den på boxern åt mig :) Får nöja mig med något annat skräp på tv:n istället eller så blir det vänner - för de sviker minsann inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0