Bday

Hejsan alla söta och rara!

Sitter här vid mitt köksbord, kom precis hem efter att ha varit hos både hästen och handlat :) Tänkte faktikst berätta om min födelsedag som var igår.

Började med att jag vaknade före väckarklockan andra dagen i rad, hur ofta händer det egentligen i ens liv? Men drog mig till jobbet där det var kul att de kom ihåg. Bjöd även på tårta vilket även uppskattades från några som ingen tårta skulle ha. Men gör ju inget, först till kvarn liksom! Själv lyckades jag trycka i mig minst 2 av varje sort dessutom så var det lunch + riskakor på det!

Så fort jag slutat så drog jag till systemet och där jag gick jag väldigt nervös då det kändes som att man verkligen inte hade något där att göra! Men jag köpte PRECIS det jag ville ha och det var skönt att kunna gå runt och plocka själv =) Inget mer ringa mamma i panik för att man glömt ordna det tidigare även om min mamma och Niclas alltid varit jättesöta och ställt upp!


På kvällen bjöd mamma & Niclas mig på trerätters-middag på en restaurang i stan. Och pinsam som mamma är var hon ju tvungen att berätta för vår servitör att jag fyllde 20 vilket resulterade i att jag fick all min mat serverad först och ett stort fyrverkeri i min efterrätt. Det var verkligen hur trevligt som helst om man inte räknar med de jobbiga ungarna. Och eftersom Twister väntade hemma var de tvugna att åka ganska tidigt (även om grannen varit ute med honom) så istället gick jag till lägenheten och väntade in Elina samtidigt som jag pratade med Linda på skype. (saknar dig!)


När hon var här korkade vi upp och fick även sällskap av Jones vilket var kul! De andra jobbade eller orkade inte och jag hoppas på allvar att de tar igen att då Filip har lovat att vi kör all-in imorn! Hörde ni det? Alla ska med! Vad gör vi? Nu kör vi! Även om det kanske inte var världens drag ute och inte så många människor så stannade vi en stund och unnade oss en nacho-tallrik! Stötte även på några gamla festpolare som vi satt med en stund innan vi drog hem och sov gott!

Du är världsbäst & jag älskar dig, glöm aldrig det sötnöt!

Vill bara tacka alla! Tacka för alla grattishälsningar jag fått personligen, via SMS, mail och facebook! Betyder så mycket att ni faktiskt kommer ihåg mig. Och tillsammans ska vi röja en helkväll så boka in mig! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0