a big day is coming a head

Tv-kvällen har börjat och just nu är det paus, så passar på att skriva lite snabbt!

Har kommit iordning litegranna här hemma, disken är diskad och hallen ser inte längre ut som det bombnedslag som det tidigare var. Dock har jag lite kvar att plocka undan i rummet men det går nog fortare än vad man tror.

Är nu bara 1h 18minuter tills jag också är 20! Så imorn ska jag gå till systemet och handla precis vad jag själv vill ha utan att behöva planera! Bara gå runt där bland allt utbud och slippa känna att nån råstirrar på mig för att jag inte borde vara där. Och fanken om de inte ber om legg, då blir jag ledsen på riktigt.

Funderar även på att bjuda på något på jobbet. Men vad? Och vilka? Vilket dilemma va? Nej men ska bli mysigt att gå till jobbet, sen ut och äta med mamma & Niclas och så en fet utgång på det. Kan ju faktiskt inte bli bättre:) På torsdag har jag begärt tjänsteledigt då jag inte vill behöva ta det lugnt imorn och vad passar bättre än en ridtur på min fina kuse? =) Det behöver både han och jag!


Min fina tårta jag fick när jag fyllde 18!

Godnatt alla söta!
Imorn är det en ny dag & den är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0