just the way you are

Snart fredag, snaaaaaaart min favoritdag i veckan! Eller äsch, man ska inte klaga då tiden ändå går fortare än vad man önskar ibland. Känns som det var nyss man satte sina fötter på detta bygget men det är närmare 8 månader sedan vi var nya och färska här. Herregud, alltså 8 månader är inte lite men så länge jag trivs finns det ju inget att klaga över.

Det enda jag inte riktigt är nöjd med är att det faktiskt är oktober på riktigt nu. Inget fel på månaden i sig om man inte räknar med vädret. För nu har det börjat bli så där ruskigt och snart kommer väl den förbannade snön, vill verkligen inte se den i år. Men man får tänka positivt! Har nästan 6 veckors heltid på ÅF & därefter åker jag iväg i ca. 16 dagar till solen och stora äventyr. Bra att ha något att se fram emot :)

Dessutom är det bara 6 dagar tills jag blir 20! Då vankas det utgång, på riiiktigt!
Och så kommer ju Olli imorn så då ska tjejerna samlas, can't wait!
& så ska jag kolla om monstret lugnat ner sig på söndag så han är den pärla som han brukar!

Åter till arbetet
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0