darling, go home

Tjena hejsan!

Har äntligen landat här hemma efter att ha jobbat, hämtat ut pass och tankat. Nu värmer jag mat för fullt då magen skriiiiiker efter påfyllning, så idag blir det köttfärssås (igen). Sen blir det till att läsa viktig information innan jag gäser en stund i soffan.

Har egentligen inte tid till något annat men det där med att prioritera har aldrig varit min starka sida. Men det har funkat att göra allt i sista sekunden i över 19 år nu så varför ändra en bra metod som aldrig svikit mig?

Nu ska i alla fall resten av kvällen spenderas med att läsa och lyssna på Amanda Jenssen, vilket kommer göra att det blir en ganska fin torsdag ändå. Amanda sviker aldrig, då hennes musik är helt underbar!

Vill även tipsa om min fina vän Annas musik!
Den hittar ni HÄR & HÄR!


Och här är Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0