kvällsjobb

Godkväll!

Sitter på jobbet.. fortfarande! Men bara 30 minuter kvar och eftersom jag & Tomas unnade oss indiskt idag känns det inte för jobbigt ändå. Det enda som är lite jobbigt är att jag börjar jobba vid 9 imorn, men det som inte dödar härdar! Hade egentligen tänkt att ta det lugnt dessa två dagar jag trodde att jag var ledig, men inte tackar man nej till jobb då man kommer vara borta i 2 veckor i november. Need all cash I can get!

Olivia gjorde my day förresten, fick ett SMS att hon har tid att träffa oss på fredag. Två månader är alldeles för lång tid för att inte träffa min skrutt! Nästa gång kommer jag till Malmö, var så säääääker!


Annas pokémon som hon inte vill att någon ska röra


9 minuter kvar och jag tackar för mig!
Nats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0