I wish the best for you

Godkväll, godkväll!

Jag har parkerat mig i soffan här hemma i Ledja samtidigt som jag kollar på Biggest Loser. Har varit helt ledig idag och det har jag verkligen tagit vara på! Satte mobilerna på ljudlös igår vilket verkade vara ett smart drag då det på morgonen fanns 7 olästa sms som annars hade stört min skönhetssömn. Att verkligen få sova ut utan att ha någon tid att passa är guld värt och är något som man borde få göra lite mer ofta!

Efter att ha avnjutit en frukost beståendes av bacon, äggröra och crunchy drog jag till Kuggeboda där min krake verkar ha bytt skepnad. Från att ha varit en ängel att ta in har han blivit ett litet monster som var näst intill omöjlig att få tag på då han ville in i stonas hage. Inte var han lättare att hantera inne i stallet då han tyckte det var väldigt kul att starka med frambenen i boxdörren vilket gjorde att det var ett jäkla liv och för att inte tala om monstret i paddocken. Tog ett jäkla bra tag att få honom lugn, så det blev tyvärr ingen vidare bra träning. Gör om gör rätt! Så jag låter honom stå några dagar för att lugna ner sig och i helgen nån gång ska han få börja gå med stona igen så förhoppningsvis kommer allt att bli tiptop igen, puh!

I och med att jag börjar vid 17 imorn har jag nästan hela dagen här hemma till att göra saker jag måste göra. Blir till att boka tid hos tandläkaren, boka andra viktiga grejer, lägga massa tid och energi på Twister och så läsa på saker jag behöver kunna. Lär med andra ord ha fullt upp hela dagen vilket är precis så som jag vill ha det =)



Men nu ska jag ta ut hunden på en runda, tycker om att göra honom glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0