stay with me

Godkväll!

Har haft en dag som har varit helt okej. Kommer inte gå till historien som världens bästa dag men inte den sämsta heller, för vilken dag med sovmorgon kan göra det? Mötte i alla fall upp Elina och tog en lunch på.. håll i er - tre G! Och det satt precis där det skulle. När hon sedan skulle hem blev det till att kolla resväskor och fixa pass med mamma! Hon sa att det var något med 40 dagar kvar till vi reser, whiiii!

Därefter blev det jobb i 6 timmar med Anna & Tomas, mycket fint sällskap det ska ni veta! Och Tomas levererar alltid när det gäller knäppa citat. Idag löd det så här: Idag är jag så glad att jag tror jag åt upp en clown på vägen! Ni hör ju, är det verkligen konstigt att vi har så kul på jobbet? Denna veckan är den sista veckan på 6 veckor som jag sitter med dessa underbaringar, därefter blir det att sitta vid Sabina & gänget, och det är ju inte fel det heller =)

Brukar få denna frågan ganska ofta då den stundande 20-års dagen närmar sig. Vad önskar man sig egentligen? Har tänkt, tänkt och så tänkt lite till. Ikväll kom det en liten snilleblixt, en liten ekorre viskade i mitt öra att en ny kamera kanske hade varit på tiden! Så för tillfället sitter jag och kollar på expert, on off & elgiganten för att se vilket alternativ som är bäst för mig! För tillfället lutar det mot en D90 eller en D5000, men det kan snabbt ändras!

Oj, klockan börjar bli mycket! Inte för att det gör något då jag är ledig imorn men ändå ganska skönt att lägga sig i lagom tid. Imorn är det tänkt att jag tar en runda till kraken och verkligen tränar på det vi är dåliga på, kan ta ett bra tag. Nää, nu överdrev jag faktiskt då han faktiskt gå jättefint när både jag & han gör vårt bästa och imorn ska båda göra så gott vi kan. Och därefter får vi se vad som händer, den som lever får se helt enkelt!


Några av de bästa människorna jag vet & så jag då

Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0