pokito a poko

Kom hem för en stund sen efter en sväng på stan. Lämnade in min väska då remmen höll på att trilla av för att jag använt den så mycket så kvinnan i affären skulle hjälpa mig att sy fast det bättre. Var egentligen tänkt att jag skulle lämna in min kolsyre'patron' med men inne på teknikmagasinet hade de inte mitt märke, gissa om jag gick ut besviken därifrån?

Blev i alla fall på mycket bättre humör när jag mötte upp Siri, Elina & Svante för en lunch på wayne's då det var längesen jag såg den lille pojken! Så där satt vi tills det var dags för dem att gå tillbaka till högskoleprovet och jag knatade hem. Hade egentligen tänkt städa lägenheten till en klinisk perfektion men den där tröttheten som kommer smygandes kommer nog ta död på mig. Innan jag stänger ögonlocken måste jag få tag på Carro för att se att de kom hem ordentligt sen, det är alltid viktigt. Har nämligen försökt ringa henne sen imorse någon gång, men utan resultat! (antar att hon fortfarande sover om jag känner henne rätt).

Kommer upp ett inlägg där jag visar en alldeles underbar häst lite senare!
(gotta love att man kan tidsinställa sina inlägg!)

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0