mina fina

Det gäller att ha det som betyder något nära sig. Och varje gång jag tittar på mobilerna blir jag glad för båda gör visar om och om igen hur viktiga de är för mig.

Twister som har funnits för mig under en väldigt stor del av mitt liv, vet inte hur jag ska klara mig utan honom. Den känslan och glädjen han visar när man kommer är obeskrivlig, lyckan blir total!

& Chaplin som inte har varit med alls länge. Men det som gör att han betyder så mycket är att vi hela tiden utvecklas tillsammans! Det hade inte varit samma sak om jag suttit på en läromästare då varken jag eller hästen hade lärt oss något. Istället gör vi två små, men betydliga framsteg varje gång vi tränar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0