min helg

Helgen har egentligen inte varit min tur-helg pånågot vis (med telefonen, mitt kamerafodral som gick sönder och så är mina nycklar försvunna som toppen på isberget!) men den har varit oförskämt bra ändå!

I fredags hade jag jättekul på halloweenfesten fram tills dess att mobilen var borta. Folk var glada, fulla och danstokiga. Mycket nytt folk men även en hel del känningar och det är så det ska vara! Hade egentligen tänkt att ta bilder under kvällens gång då kameran var med mig men det visade sig att den saknade minneskort, faail! Så vi använde Elinas kamera istället för att föreviga kvällen.

Efter allt drama & kaos drar vi till stan och kollar läget. Under tiden jag satt i telefon lyckades Elina tappa sina byxor utan att veta om det. Vi kollade om det var något drag på Nivå men det var det inte och det var inte värt att betala 100 spänn för att gå in på harrys när jag var på det humöret så vi gick hem och sov istället.

På morgonen igår märkte Elina att byxorna var borta och misstänkte att hon förlagt dem hos Jade, men hon hade inte sett till dem. Så när hon kommer över det drog vi till... tre G! Satt lika fint som alltid och efter det körde jag en runda innan vi drog och handlade på City Gross inför kvällen. Var ett väldigt lass med mat, men ack så gott det var sen!




För efter ridturen kom nämligen nästan alla tjejer till Kuggeboda. HELT FREAKIN' UNDERBART! Jag har inte skrattat och mått så bra på länge och då mår jag bra nästan hela tiden. Detta behövde jag verkligen och jag tror jag pratar för oss alla när jag säger att vi hade jätteroligt tillsammans. Det var skitsnack till max, paradise hotel, närhet, prat om gamla minnen och gemenskap. Det visade sig även att Linda hade sett Elinas byxor utanför kronan, så vi bad både Henke & Jones att kolla efter dem men de hittade dem inte. Tjejer - jag älskar er, ni vet det va?





när det gör ont att se tillbaka och du är för rädd att se framåt, kan du titta bredvid dig och dina bästa vänner är där (:

Idag fick vi en extra timme för att sova och det behövdes verkligen, även om jag har varit sjukt trött ändå! Har varit och pysslat i stallet och därefter red vi bort till paddocken på Fällö för ett pass. Vet inte om vi har en svacka, om han är seg eller om jag är omotiverad men har inte gått lika bra som jag velat den senaste tiden. Är väl säkert en blandning av det hela men vi tar nya tag (y)



Efter det blev jag hämtad av Niclas & nu har jag varit hemma ett bra tag. Riktigt södagsmys med mig själv, allt för att vara så pigg & kry som möjligt imorn för det är då det gäller.

Så nu får jag runda av. Måste nämligen plocka undan lite i köket och så duscha, har nämligen inte gjort det efter att jag varit i stallet idag. Ha en fin söndagskväll nu allihop.
Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0