long day

Godkväll alla söta!

Detta har verkligen varit en lång dag, en alldeles för lång dag! Började inte på det allra bästa möjliga sätt men blev istället bättre och bättre! Alla var sjukt glada på jobbet och dessutom var Sabina tillbaka vilket var bra! Att vi sedan hade några x-pressare på besök gjorde ju saken lite roligare! De fick sitta och medlyssna och även ta samtal så de ser hur vi jobbar medans vi hjälper dem när de står ute på fältet!

Efter jobbet åkte jag till Chaplin. Han har verkligen blivit underprioriterad på sistone och det ska verkligen inte vara så i fortsättningen. Har bara lite att ordna sen är jag hans till 100%. Idag var han ett monster i början av ridpasset och var väl aldrig riktigt nöjd med honom då han inte gick i den formen jag ville. Men samtidigt fick vi ett sådant samspel, bara galopperade runt och jag kände att det är där jag hör hemma. I flera veckor har jag gått runt och varit orolig, stressad o.sv. men allt bara släppte när jag satt på hans rygg. Min fina goshäst! Efter passet käkade han hö och jag nudlar i hans box, kvalitétstid när den är som bäst! =)



Kommentarer
Postat av: Josefine

Å fina fina Kuggeboda <3 Det var en lång runda ni tog? :)

2010-10-29 @ 06:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0