it's alive

Hej alla söta!

Hur har er dag varit? Har ni varit lika trötta som jag varit idag? Känns som att precis alla gått runt som zombies, men trots det så gick dagen ganska fort ändå. Lämnade tillbaka min högtalare idag efter jobbet och det var skönt att få det gjort, ska nämligen försöka hitta en nu på nätet som jag vill ha då det är större utbud. Har kommit på att jag inte behöver ha en jätteliten då man trots allt nog inte har med sig den överallt - men jag vill ändå ha möjligheten.

För tillfället kunde livet vara roligare då jag sitter vid köksbordet med massa böcker, papper och räkningar framför mig. Men gäller att inte bli putt för lönen har ju trots allt kommit idag och det är aldrig fel! =)

Förresten min mobil lever igen och funkar som den ska! Halleluja moment då jag faktiskt trodde att jag förlorad den för alltid. Inte kul att köpa en mobil när jag endast använder den som extramobil och nu slipper jag det!


På bilden ser du samlade bilder från mina första resor till Marmaris med Joss & Elina! Så sjukt roliga bilder och det går inte ens kan beskriva med hur kul man har där. Måste upplevas och det ska det absolut göras igen, så det är kul att ha något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0