if it makes you happy

Goodmorgon!


Sitter här vid matbordet i Ledja och käkar såna 'tantgodisar' som Elina kallar dem, små halstabletter som är helt godkända. Planerna för idag är att läsa på det jag måste ta mig igenom och vid 16.30 är det dags för jobb. Jobbar ihop med Tomas och Anna så det kommer bli en trevllg kväll - det vet jag redan nu!

Därefter MÅSTE jag ta tag i lägenheten, för jag orkar inte gå runt i det kaoset som råder där. Kan även höra med Tomas när han kan hämta bordet han ville köpa av mig, så får jag lite mer plats i rummet, när man ändå är på gång liksom!

Några planer för veckan som kommer har jag inte vad jag vet än iaf, mer helgen som är planerad i så fall! På lördag är det tänkt att släkten ska fira mig då min stundande 20-års dag börjar närma sig. Läskigt vad tiden går fort! Och när det är färdigfirat blir det nog att man drar till Strömsberg där Per firar sin 20-årsdag några månader försent :)


Gran Canaria år '00

Nu; göra lite nytta!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0