I wish he meant it when he kissed me cause then I could look back and see someone who loved me but I can only go back and see someone who used me

Heeej!

Blev ingen Chaplin istället åkte jag hem en runda, vilket är riktigt skönt! Börjar nämligen gapa ganska tomt i mitt kylskåp (om man inte räkar med all akoholhaltid dryck..) så att komma hem till ett välfyllt kylskåp är alltid välkommet!

Åkte förbi Elgiganten och ON OFF innan vi åkte hit och bytte ut min kolsyrepatron. Köpte även en högtalare till min iPhone/iPod men är inte riktigt nöjd med den så den ska jag troligtvis lämna tillbaka imorn. Ska man ändå lägga så mycket pengar så är det klart att man ska vara nöjd! Mamma sitter för tillfället och kollar på lite andra högtalare så får se vilken som får följa med hem till Alamedan.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Grey's Anatomy som vi har inspelat på boxern samtidigt som jag dricker mitt jul-té från Enkla. Snart är det jul, visst är det sjukt? Tiden går så himla snabbt!


4 veckor, bara 4 veckor tills vi åker!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0