I got no money but I want you so

Godmorgon, godmorgon!

Har sovit tills 12 men är fortfarande skittrött, beror väl på att jag inte sov tillräckligt mycket igår. Kul att ha det släpandes efter sig, men what to do? Hade hur lätt sovit många timmar till men man får vara lite hård mot sig själv.

Dagens planer är.. har inga planer! Ska jag till hästen en runda eller ska jag hem? Här kan jag i alla fall inte sitta & uggla, blir tokig. Dessutom finns det en risk att jag somnar om och vaknar vid 16. Så nu ska jag höra med Elina hur länge hon blir i stallet så jag får sällskap :)

Är egentligen alldeles för trött för att åka till stallet men lite frisk luft behöver alla. Dessutom behöver Chaplin mig och det är alltid en sporre. Så fort Elina hör av sig får jag bestämma mig hur jag gör, men det lutar ändå åt Kuggeboda! Det gör det alltid.



N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0