hemma!

Är äntligen hemma, riktigt skönt! Ska göra massa med nyttiga saker ikväll, tyvärr ingår inte tvättning i dem sysslorna då det inte fanns någon tvättstuga ledig. Får bli på onsdag istället. Tycker nämligen inte om att ha så mycket smutstvätt och nu måste jag dessutom välja ut vilka kläder jag vill ha med mig på resan. Hör ni hur jobbigt det låter? Jag, Natalie Eriksson, som är världssämst på att packa - det kan nog vem som helst intyga. Har alltid med mig alldeles för mycket grejer som jag tror att jag behöver och även om jag oftast har rätt så är tyngden på mina grejer ofantlig.

Så till denna resan ska jag tänka till ordentligt och får verkligen vara sparsam med sakerna jag plockar ner då jag vill kunna köpa på mig utan något stopp in dess like.

Har egentligen inte alls tid till det här egentligen, men som sagt så fungerar jag bäst under stress. Bara att testa mig :) Nu ska jag fortsätta med mitt men funderar fortfarande på om dammsugaren ska åka ut idag eller nevah.



Finns för dig, det vet du!
Saknar dig.


N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0