happyland

Egentligen borde jag sova.. jag vet! Men har inte riktigt ro i kroppen än eftersom jag har haft en superduper-mysig kväll tillsammans med 4 fina damer =) Detta är livskvalité vill jag tala om när man får umgås med människor som verkligen bryr sig! Alla andra kan man faktiskt ignorera då de inte är något att ha.

Kom på tal att det kanske blir Malmö nästa helg då Olivia ville fira mig på Malmö-vis och det tackar man ju inte nej till? Så om allt funkar för mig i kalendern åker jag ner där efter jobbet på fredag :) Blir ju även att hälsa på resten av mina små grabbar som också håller till där nu för tiden.

Kommer troligtvis inte kunna sova men ska ge det ett försök då det är jobb vid 8! Inget jag direkt är ett fan av men det blir roligare efter då vi ska fira mig. Massa fina människor som kommer för min skull, helt underbart ju. Och kvällen kommer troligtvis spenderas i Strömsberg med roliga människor. Klockrent!


Chaplin ♥

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0