fredag är ändå den dagen som känns bäst

Åh, är det inte underbart! Veckans bästa dag har nu äntligen kommit och efter att jag slutat vid 17.30 ska jag möta upp några av mina bästa vänner vilket blir kalas! Eftersom Olivia inte riktigt är nöjd med kebaben i Malmö så blir det en sån, sen är det väl kanske tänkt att det blir Nivå en runda. Mård var på och joina, får se om det finns fler av grabbarna grus hemma! Dock MÅSTE det bli en tidig kväll då jag jobbar mellan 8-14 (om PSA någonsin förstår vad jag menar i mina mail) och därefter är det ju kalas för ingen mindre än mig :D

Men nu är det tänkt att jag ska förlänga och skicka ut telefoner i en sjuhelsikes fart.


N

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaa vill ha fredaa idaaa!!!! ;D

2010-10-15 @ 14:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0