förlust

Jag skulle kunna skriva hur många meningar som helst om hur arg, besviken & ledsen jag är men jag orkar inte det. För jag är arg, besviken och ledsen. I fredags försvann min iPhone på en privat fest och det är så frustrerande. För den som tog den har den inget värde. Telefonen är operatörslåst, SIM-kortet är spärrat & snart är även telefonen spärrad. Men för mig har telefonen sånt otroligt värde och jag vill verkligen inte ha någon annan telefon!

Man tror att man kan lita på människor, men det funkar inte, inte alls tydligen. Tycker verkligen det är sorgligt och från och med nu ska jag ha alla mina grejer på mig hela tiden, är nämligen inte värt det. Så fort jag får fram det rätta IMEI-numret ska jag kontakta försäkringsbolaget så får vi se hur vi löser det. Och hur jag ska klara mig med bara en sony ericsson under tiden är ett stort mysterium.


Första bilden på pärlan, kommer ihåg exakt hur stolt jag var över att ha köpt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0