finally home

Heeej alla!

Är äntligen hemma och idag SKA jag städa allt, lägeheten ska vara klinisk ren innan jag lägger mig då jag inte vill vakna upp i en stökig lägenhet på min födelsedag. Är förvisso inte så jättemycket men det ska ju göras och jag hade helst sluppit undan det om jag hade kunnat. Blir även att rensa kylskåpet och kolla så man inte har massa saker som bara ligger och blir för gamla därinne.

Gud vad muntert allt lät, jag som har varit så himla glad idag - vilket jag fortfarande är! Har gått väldigt bra på jobbet & som sista samtal fick jag in ett en person som ville ha ett abonnemang hos oss = ka-ching för mig! Dock fick jag veta av min homie Marcus från Helsingborg att de tjänar typ 5 gånger mer om de tecknar ett nytt abonnemang, men man kan ju inte få allt :) Så han ville att jag skulle börja hos dem i Helsingborg, skulle i alla fall komma och titta. Och varför inte? När jag åker ner till Malmö blir det ett stopp där innan, har ju inget att förlora trots att jag inte har några planer på att lämna Telenor :D


Jag och Nanna som lekte i photobooth

Så nu måste jag skynda mig om jag ska hinna med allt jag har tänkt att göra ikväll, är ju dessutom en riktig TV-kväll ikväll! Hörs kanske senare.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0