feels like I'm the only girl in the world

Nu är jag redo att åka hemifrån! Har nämligen tvättat färdigt, plockat undan lite i hallen, ätit lunch och så! Nu ska jag styra kosan mot gymmet och därefter blir det mot agdatorp. Sweet!

Därefter ska jag troligtvis ta Chaplin på ett träningspass i paddocken, så vi förhoppningsvis kan hoppa några hinder. Hoppas verkligen att han är samarbetsvillig idag! Tycker nämligen inte om den tjuriga Chaplin.

Ska även försöka få tag på Johanna och se om de är hemma imorn så jag kan komma förbi en runda, var ju trots all alldeles för längesen. Inte lätt att hinna med allt och alla men jag försöker så gott jag kan :)


Ati, johannas förra hund

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0