beautiful day

Har haft en helt underbar dag idag! Finns ju inget som kan gå fel när man startar dagen med en sovmorgon och god frukost. Åkte efter att jag ätit till Agdatorp där jag mötte upp Nanna.

Efter att vi handlat var vi redo för de djupa kuggebodaskogarna där vi avnjöt en ridtur tillsammans med Elina och tre fina hästar. Var sjukt fint väder, sånt där perfekt höstväder som man måste ta vara på. När vi var färdiga och lämnat de små pärlorna i hagen drog vi hem till Elina där vi lagade tacos som vi hade med oss! Satt helt sjukt bra och bakstinna som vi blev satt vi kvar där ett tag och snackade och busade med Budda.

Därefter blev det att race:a till Agdatorp och sedan vidare till Telenor där jag sitter för tillfället. Ringer inte alls mycket, jag och Tomas är alldeles själva i C-huset och alla lampor är släckta vilket är hur nice som helst! Precis så det ska vara när man jobbar, för man gör ju ändå inget nödvändigt en söndagskväll liksom!

Har dessutom gjort ett välbehövt samtal till Olivia, det behövdes! Snart kommer hon hem en runda och denna gången ska jag INTE jobba när vi ska ses! Saknar dig Olli, men vi behöver bara hålla ut ett tag till!

"missing someone isn't about how long it has been since you have seen them or the amount of time since you've talked. it's about that very moment when you're doing something and you wish that they were right there - with you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0