and I will always be around

Tjena tjena!

Sitter för tillfället vid köksbordet och lyssnar på 'the post man song' som så fint spelas från högtalaren. Känns drygt att lämna tillbaka den då jag tagit mig tid till att köpa den. Men det finns skäl så som att den är egentligen för stor, den går inte att ta med sig överallt då den kräver ström och dessutom funkar det inte att ha iPhonen inkopplad i den utan endast iPoden. Suger så hårt, men kommer hitta någon som är bättre än den.

Helt sjukt vad fort denna helgen har gått, känns som det var nyss vi satt på afterwork och festade med Carros kompisar. Som att jag precis lunchat med Siri, Svante & Elina. Nu väntar en arbetscvecka till men jag klagar inte då jag trivs. Skönt med rutiner i livet även om jag gärna hade jobbat lite kvällar för att hinna med Chaplin. Mår så dåligt över att jag inte tar hand om honom tillräckligt, fan fan fan! Han behöver inte en till som överger honom och även om du inte läser detta Chappe så lovar jag att göra mitt bästa. Åh, den hästen gör mig så glad varje gång! :)

Och vet ni vad? I helgen kommer både Olivia & B' hem! Helt obeskrivligt bra och jag längtar redan så sjukt mycket efter dem. Olivia såg jag förra helgen men B' har jag inte sett sen hon åkte till Stockholm i augusti. Tur att skype finns även om det inte alls är samma sak! Som jag har saknat er, det ska ni veta.


Nanna & jag när vi lärde de andra i klassen 'Miss Blue', fina tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0