our hero of war

Igårkväll hade jag en lugn kväll hemma i Ledja där det serverades köttfärssoppa, precis som jag önskat! Kollade färdigt på 'Grown Ups' som jag varmt kan rekommendera då den var rolig och gav en sån härlig stämning sen efter den var slut. Hoppas verkligen att jag håller ihop så med mina vänner, att man kan se varandra efter 10-15 år och fortfarande ha något att prata om. Självklart vill jag ju behålla alla utan att ha ett så långt uppehåll, men ibland vill livet inte alltid som man själv vill.

Ikväll är det tänkt att det ska vara avskedsfest för Filip som åker till Afghanistan på tisdag. Har en sån dålig magkänsla över allt detta och vill verkligen inte att han ska åka. Men killen har redan bestämt sig så istället för att försöka övertala honom att inte åka så gäller det att hålla alla tummar så hårt det bara går att han ska komma oskadd hem igen. Det ryktas att han kommer hem till jul igen så det är ju i alla fall positivt :)


Kanske borde köra på en sån här outfit ikväll?

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha lätt me bh:n asså!

2010-11-06 @ 22:06:09
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Cim Vuorinen [foto]

Svar: Ändrade bara värderna i HTML-koden :)

2010-11-08 @ 09:10:40
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0