my show

Sitter på jobbet och ska försöka blogga mellan samtalen, det ringer nämligen ganska dåligt just nu. Orkade verkligen inte blogga igår då jag kom hem sent och var superdupertrött! Var nämligen hos Carro en runda efter jobbet och efter en stund fick vi även sällskap av Nadja, Naima & så två av hennes mammas vänner som skulle hjälpa henne med en sak.

På vägen hem åkte jag inom Willys där en burk Bullens följde med mig hem. Ni kan ju bara gissa hur nöjd jag var när jag satt framför Grey's Anatomy och käkade bullens korv? En av de stora höjdpunkterna i mitt annars ganska ointressanta liv!

Imorse gick jag upp dödstidigt, helt omänsklig var jag verkligen när jag gjorde vad jag skulle. Gick hem och sov en timme efter det för att orka med dagen. Jobbar nämligen till 18 och sen ska jag till Carro där vi ska snacka, dricka och umgås med henne och Jade ikväll! Är ju ledig imorn och då får man faktiskt göra så!

För jag jobbar på lördagen istället så kunde inte hänga på Elina som ska till Malmö och hälsa på Olivia :( Bad big time! Nästa gång Olli, nästa gång! :)



Nu ska jag runda av och gå på lunch,
N


Kommentarer
Postat av: olivia =)

Ja natsi, nästa gång kommer du inte undan! ;)

2010-11-04 @ 16:40:42
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0