2 november

Back in buisness och allt rullar på!

Är egentligen oförskämt pigg men vet att jag kommer få ångra att jag skrivit det. I och med att jag började så sent på jobbet idag är jag kvar här tills 19:30. Men det är lugnt så länge jag inte missar mina tv-program! Kommer nämligen hem i alldeles lagom tid för att hinna duscha, laga något lätt att äta för att sedan bänka mig framför Desperate Housewifes & Cougar Town :)

Blir dock en tidig kväll då jag jobbar tidigt imorn, tack & lov! Tycker inte riktigt om att börja så sent som jag gjorde idag då man knappt kan göra något innan eller efter. Inte för att jag har några planer för imorgon-eftermiddag men det är ju sånt som liksom löser sig.

Nu är det bara 13 minuter kvar sen är jag fri!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0