I'm gonna be the last one standing

Tjena tjena!

Sitter för tillfället i mitt enorma kök och pumpar musik eftersom att grannen är näst intill helt döv så spelar det ju inte så stor roll hur högt jag spelar.
Han blir säkert bara glad att det är lite rörelse i väggarna.. haha. Men i alla fall, kände hur allt bara spårade ut. Har jobbat på som vanligt idag med massa fina kolleger och vänner! Så himla skönt att ha så många människor jag verkligen bryr mig om under ett och samma tak. Ingen idé att jag försöker att rabbla upp alla men ni vet vilka ni är!

Det är verkligen något som är så oerhört viktigt, det där med att trivas på jobbet! Jag vet inte hur många gånger om dagen jag faktiskt skrattar, går väl antagligen inte att räkna. Det är allt som gör det. Fikorna, lunchen, säljarna och såklart alla arbetskollegor! Jag vet att jag har tur att jag faktiskt går till jobbet utan en klump i magen utan istället spänd för vad dagen kommer att bjuda på! Så vantrivs du på ditt jobb är ett tips att faktiskt försöka hitta något som skulle kunna passa dig bättre! Även om jag inte riktigt vet vad mitt kall är än så betyder inte det att jag gett upp hoppet för visst ska det bli något av mig med :)

Direkt efter att jag kommit hem från jobbet packade jag och mamma de sista kläderna här från lägenheten som jag ska ha med mig på resan och sen drog vi till frissan. Blev inte alls nöjd förra gången med färgningen då jag inte riktigt såg någon skillnad men denna gången syns det verkligen vilket är jättekul! Verkligen en skicklig kille det där!

Och sedan jag kom hem har jag kollat på Grey's och nu sitter jag här. Snart dags att tvätta bort sminket och faktiskt gå & lägga sig. Ska upp monstertidigt imorn så det gäller att vara pigg. Inte nog med att jag ska upp tidigt har nämligen tvättstugan på kvällen med - så det kommer bli en lång dag vilket jag nog inte kommer uppskatta när klockan ringer 06.40 /;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0