caught in a bad romance

Hej i lingonskogen!

Hemma efter en 8-timmars arbetsdag och en runda inne på Kappahl där jag införskaffade mig strumpbyxor eftersom det råder stor brist på det här på alamedan. Och så fort Elina kommer in till stan är det tänkt att vi ska kvällsfika, visst har jag det för bra? Ska bli sjukt skönt att få egentid med henne eftersom vi inte setts själva på länge :( Så måste ju passa på innan jag åker då jag är iväg i mer än 2 veckor!

Kvällen igår var förresten hur mysig som helst. Vi var hemma hos Hanna som bor i ett tvåvåningshus som är hur bra gömt mitt på Ronnebygatan. De har verkligen hur nära som helst till allt & dessutom har de inrett jättefint där inne! Vi lagade ju som sagt mat tillsammans och det hette inte Enshiladas som jag skrev igår utan Burritos och de blev verkligen sjukt goda! Så vi propsar på att detta ska bli tradition på måndagarna då man måste lysa upp veckans tråkigaste dag lite :) Kan lägga upp lite bilder som vi tog senare för nu hinner jag inte!


Jag och Sabina i september, jag ser ut som ett monster precis som vanligt men sabina däremot :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0