12 november

Tjena tjena!

Har inte haft varken tid eller ork att uppdatera förräns nu!

Igår åkte jag nämligen direkt till Chaplin efter jobet och det var en laaaat Chaplin som sprang runt i paddocken med mig på. Elina trodde att det var för att hans tjejer stod och kollade på och jag hoppas att det är enda anledningen. Efter att jag var färdig i stallet och släppt ut kraken åkte jag och kramade om Josse som är hemma. Vi satt på hennes rum och snackade i typ en timme innan det var dags för mig att åka hem.

Och idag är det jobb som gäller. Ikväll däremot blir det roligare grejer. Tjejkväll med mina tjejer, får se om det även blir utgång. Beror helt på vilket humör vi är på! Men kylen är full av alkoholhaltig dryck så förutsättningarna finns =)

Men nu är min lunch slut så nu ska jag återgå till arbetet.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0