warm me up

Godkväll alla söta!

Har landat i soffan efter en väldigt effektiv dag!

Det första jag gjorde var att gå till frisören där jag fick mitt hår klippt & slingat. Och det är bevisat att man inte kan lita på frisörer, för de säger varje gång att de bara ska klippa typ 4 cm vilket jag inte har något emot. Att man däremot saknar ungefär 10 cm när man går därifrån är ju inte direkt samma sak. Men håret är i alla fall superfriskt nu vilket är bra. Något som är mindre bra är om jag inte vet om jag är nöjd med färgningen eller inte. Ville ljusa upp en aning, men just nu ser jag inte någon särskild skillnad. Kanske inte har kollat ordentligt, vad vet jag? Killen var i alla fall sjukt duktig, det ska jag inte krypa under stolen med!

Efter det var det ilfart till jobbet som gällde där det har varit full rulle hela dagen! Fick veta att vi skulle få ett smidigare sätt att kommunicera med några butiker om i landet. Vad kan jag mer säga än att det är helt briljant?! Både dem och vi kommer spara så mycket tid och i och med det kommer ju väntetiden att gå ner och vi kommer att få ännu bättre NKI!

Och nu när jag har kommit hem har jag gjort nytta. Har diskat undan allt, dammsugit och skurat av alla bord från diverse smuts och drickrester sen i lördags. Har verkligen inte haft tid till det förrän nu men nu är det gjort, yeey! Så nu ska jag fortsätta slappa till resten av Grey's Anatomy.

Förresten, vet ni? Både Joss & Linda är nu hemma. Dagens eller rättare sagt veckans bästa nyhet. Så dem ska jag krama om ordentligt när jag ser dem. Några av de bästa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0