sometimes I fall down, can't get back up

Tjenixen!

Är hemkommen och nyduschad, maten puttrar på spisen. Sweet! Har egentligen lite brådis fast jag inte egentligen vet varför då klockan inte är så mycket. Ska ta bussen när jag är färdig till Carro där vi ska festa till att lite som sagt. Vart vi sedan tar vägen är oklart eller om vi rent av kanske stannar där hela kvällen.

Imorgon ska jag försöka ta vara på dagen så mycket som möjligt! Antingen blir det Kuggeboda eller så åker jag till Johanna en sväng. Går inte att ge sig ut på några äventyr när man jobbar dagen efter.


Jag, Martina, Jade & Carro på hennes födelsedag förra året

Men nu är nog maten alldeles strax färdig!
Ha en bra kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0