right round

Tjillevippen!

Sitter i soffan under mitt sköna täcke samtidigt som jag kollar väntar på att Cougar Town ska börja! Har hunnit diska, laga mat och även kolla Desperate Housewifes och halva avsnittet av Sveriges skönaste familjer där man verkligen får se vilka konstiga människor det finns ;p En kille som har startat en 'eventbyrå' eller byrå och byrå är väl att ta i, men det är väl bara för att se bra ut. Har ingen plan, inga kunder ingenting! När hans jobbcoach säger: sälj eller dö säger han dö! En sån människa kanske borde vara tjänsteman, typ städare, istället för en egen företagare!

Men i alla fall! Ikväll ska jag inte göra några mer knop, även om det hade behövts. Så finns det någon som känner att de har lust att skura golv och vika in mina kläder i garderoben är du varmt välkommen. Måste egentligen börja ta ut kläder för semestern för snart åker vi faktiskt. Om 18 dagar sitter vi mot tåget till Kastrup, yeey!


Cozumel 2007

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0