night is young

Hej och godkväll på er!

Har haft full rulle sen jag kom hem från jobbet idag. Har hunnit tvätta åtskilliga tvättmaskiner med kläder, handlat mat och även lagat en kulinarisk delikatess. Idag blev det fetaost-fylld kyckling, potatiskroketter, kokade grönsaker och café de paris-sås! Blev även över så jag kan ta med mig som matlåda till jobbet imorn!

Är förövrigt hur trött som helst så efter att Svenska Hollywoodfruar har slutat ska jag bädda rent min säng. Har bytt lakan och nu är det bara påslakan kvar så en annan kommer ju sova som en prinsessa inatt. Gäller ju att vara på G imorn, dock börjar jag inte förrän 11 men har en sak att göra innan dess.

Och tror att tyvärr att Chaplin kommer bli underprioriterad igen då jag inte alls har särskilt bra arbetstider denna veckan. Men ska göra mitt bästa och nu när lampan i paddocken är igång kan man ju komma lite senare och fortfarande slippa att rida i totalmörker. För skog+mörker = en livrädd Natalie. Höll helt seriöst på att dö sist jag skulle lämna honom i hagen, hörde nämligen läskiga saker precis hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0