new york, new york



Åh jag blir helt pirrig bara jag tänker på New York. Om bara några dagar är jag i där, om så även bara för några timmar. Det är något jag verkligen har längtat efter och det är därför mamma har pysslat med flyg för att vi ska hinna besöka den underbara staden på ditvägen och på hemvägen.

Jag kommer få uppleva så mycket. Jag ska upp i Empire State Buildning, kolla läget i Central Park, försöka hitta fiket som de spelar in vänner i och massa massa mer! Kan faktiskt inte riktigt få in att jag faktiskt ska dit än, vilket nog är ganska svårt att greppa ändå! Det är nog precis när man ska se ut över Empire State Building som man förstår hur stort den där staden är, så stor att det inte mänskligt. Ungefär som med Istanbul där man inte såg något slut! Det är inte som lilla trygga Karlskrona som är så litet att man kan gå runt hela staden på en timme, men jag ser ändå charmen i det. Ändååååå är det något som drar i mig - även jag vill ju uppleva. Är nog egentligen ganska farligt att låta mig åka dit med risk att verkligen bli kär i staden och stanna för alltid.

Jag citerar mig själv; New York är så jävla sexigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0