min krake

Har sånt dåligt samvete för att jag inte haft tid för min Krake. Det är mörkt tidigt, farligt att köra när det är halt och så har jag varit sjuk. Men jag ska självklart åka ut dit så ofta jag bara kan just för att han har gett mig mer glädje i min vardag. Det är kul att veta att man är behövd, precis som med Twist som för övrigt har tytt sig något otroligt till mig den senaste tiden.

Så igår pratade jag äntligen med Chaplins ägare för första gången och hon berättade åtskilliga gånger hur tacksam jag var som tillbringade så många timmar med hennes häst. Det hon nog inte riktigt förstår hur bra detta är för mig med. Men har jag tur så ska jag träffa henne nästa vecka och då kan jag ju visa henne hur fin han har blivit sen jag tog över honom i somras.


Bilden är tagen i september och där är han fortfarande lite 'rultig'. Betydligt snyggare nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0